Kariéra – Administrativní podpora

Informace o pracovním místě:

  • organizační a administrativní podpora
  • příprava dokumentů, přebírání pošty
  • podpora obchodního a servisního týmu
  • komunikace se zákazníky

Nabízíme:

  • práci na DPP, DPČ, zkrácený úvazek, možnost dlouhodobé spolupráce
  • profesionální a přátelský kolektiv
  • příspěvek na firemní stravování přímo v objektu – vlastní jídelna
  • slevy na výrobky a služby pro zaměstnance
  • zvýhodněné telefonní tarify
  • mzdové ohodnocení dle domluvy v závislosti na délce praxe
  • nástup možný ihned

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání
  • pečlivost, spolehlivost
  • znalost práce na PC
  • schopnost pracovat samostatně
  • řidičský průkaz skupiny B (výhodou)
  • časová flexibilita, samostatnost
  • pozice je vhodná také pro studenty VŠ

    Vyplněním a odesláním odpovědi na tuto nabídku práce nám poskytujete své osobní údaje za účelem provedení výběrového řízení na tuto pozici, po dobu realizace výběrového řízení a také za účelem zefektivnění náborového procesu. Údaje používáme v rozsahu jméno, příjmení, telefonní číslo, email a další informace, které nám poskytnete nebo je získáme v souvislosti s výběrovým řízením. Tyto údaje uchováváme po dobu 6 měsíců po skončení výběrového řízení pro účely oslovení s nabídkou jiné vhodné uvolněné pozice.

    Zaujala vás tato pozice? Ozvěte se nám!

    Těšíme se na váš profesní životopis! Kontaktujte naše personální oddělení.

    Ing. Tereza Leichmannová
    +420 720 036 954
    leichmannova@autonova.cz