Karosárna a lakovna

Potřebujete opravit vůz po pojistné události? Ať už se jedná o odstranění škrábanců, nebo komplexní opravu karoserie, na náš tým karosářů a lakýrníků se můžete spolehnout. 

Snažíme se pro vás zkracovat dobu opravy na nezbytné minimum. Jednou z výhod u Autonovy Brno je karosárna s lakovnou přímo v areálu. 

dodržujeme výrobcem stanovené technologické postupy
větší poškození opravíme pomocí rovnacího rámu karoserie
spotové opravy menšího poškození karoserie nenaruší antikorozní ochranu
Nemusíte se bát o záruku – lak i karoserie jsou u nás v bezpečí
v případě potřeby zajistíme vaši mobilitu
scelování i výměna čelních skel
Více informací
používáme originální náhradní díly
oprava důlků metodou PDR – bez nutnosti lakování

Co dělat při dopravní nehodě?

V první řadě zachovejte klid – chladná hlava je v takové situaci klíčová.

Důležité kroky, na které nezapomenout:

  • Oblečte si reflexní vestu, abyste byli dobře viditelní.
  • Zjistěte, zda je někdo zraněný, zda škoda přesahuje 200 000 Kč nebo zda došlo k poškození cizího majetku.
  • Neopouštějte místo nehody, pokud to není nutné z hlediska bezpečnosti nebo kvůli zajištění lékařské či policejní pomoci.
  • Vozidla ponechte na místě, kde došlo ke střetu – hýbejte s nimi jen v případě, že je třeba zachránit zraněné nebo uvolnit cestu.
  • Nehodu si zdokumentujte – ideálně pořiďte fotografie z různých úhlů a směrů.
  • Získejte kontakty na svědky a požádejte je o spolupráci při šetření události.
  • Společně s druhým účastníkem nehody vyplňte záznam o dopravní nehodě.
  • Kontaktujte asistenční službu Škoda Assistance na čísle 800 600 000. Pokud máte Škoda Pojištění, volejte 283 002 800.
  • Nezapomeňte nehodu nahlásit své pojišťovně.

Co za vás vyřídí servisní partner:

  • Zajistí prohlídku vozidla technikem pojišťovny.
  • Postará se o likvidaci škody.

Tip: Jak správně vyplnit záznam o nehodě?

  • Uveďte všechny podstatné informace – datum, čas, místo, průběh nehody.
  • Pokud je viník jasný, uveďte ho písemně. V případě sporu přivolejte policii.
  • Nezapomeňte na podpisy obou stran a datum.

Neváhejte se na nás obrátit

Pavel Pindryč
Servisní poradce
– nehody
+420 720 037 201 
pavel.pindryc@autonova.cz

Martin Zeman
Servisní poradce
– nehody
+420 720 037 470
mzeman@autonova.cz