Potřebujete opravit vůz po pojistné události? Ať už se jedná o odstranění škrábanců, nebo komplexní opravu karoserie, na náš tým karosářů a lakýrníků se můžete spolehnout.
Snažíme se pro vás zkracovat dobu opravy na nezbytné minimum. Jednou z výhod u Autonovy Brno je karosárna s lakovnou přímo v areálu.






Více informací



Co dělat při dopravní nehodě?
V první řadě zachovejte klid – chladná hlava je v takové situaci klíčová.
Důležité kroky, na které nezapomenout:
- Oblečte si reflexní vestu, abyste byli dobře viditelní.
- Zjistěte, zda je někdo zraněný, zda škoda přesahuje 200 000 Kč nebo zda došlo k poškození cizího majetku.
- Neopouštějte místo nehody, pokud to není nutné z hlediska bezpečnosti nebo kvůli zajištění lékařské či policejní pomoci.
- Vozidla ponechte na místě, kde došlo ke střetu – hýbejte s nimi jen v případě, že je třeba zachránit zraněné nebo uvolnit cestu.
- Nehodu si zdokumentujte – ideálně pořiďte fotografie z různých úhlů a směrů.
- Získejte kontakty na svědky a požádejte je o spolupráci při šetření události.
- Společně s druhým účastníkem nehody vyplňte záznam o dopravní nehodě.
- Kontaktujte asistenční službu Škoda Assistance na čísle 800 600 000. Pokud máte Škoda Pojištění, volejte 283 002 800.
- Nezapomeňte nehodu nahlásit své pojišťovně.
Co za vás vyřídí servisní partner:
- Zajistí prohlídku vozidla technikem pojišťovny.
- Postará se o likvidaci škody.
Tip: Jak správně vyplnit záznam o nehodě?
- Uveďte všechny podstatné informace – datum, čas, místo, průběh nehody.
- Pokud je viník jasný, uveďte ho písemně. V případě sporu přivolejte policii.
- Nezapomeňte na podpisy obou stran a datum.
Neváhejte se na nás obrátit

Pavel Pindryč
Servisní poradce– nehody
+420 720 037 201
pavel.pindryc@autonova.cz

Martin Zeman
Servisní poradce– nehody
+420 720 037 470
mzeman@autonova.cz